شعر، موسیقی، داستان و ....

مطالب متنوع و جذاب

شعر، موسیقی، داستان و ....

مطالب متنوع و جذاب

چه کنم؟


چه کنم؟

 

به سرم یاد تو آوار شد امشب چه کنم؟

به غم و غصه گرفتار شد امشب چه کنم؟

 

خبر بیکسی ام را همه جا پخش کنید

بَختَک دلهره بیدار شد امشب چه کنم؟

 

نه امیدی به من است و، نه زمان میگذرد

قاتلم، ساعت دیوار شد امشب چه کنم؟

 

گفته بودم که فراموش کنم یاد تو را

بودنت صددفعه تکرارشد امشب چه کنم؟

 

چه به کافر، چه مسلمان، خبرم را ببرید

خنده از بخت طلبکار شد امشب چه کنم؟

 

قلم عاجز که کند شرح پریشانیِ من

آرزوها همه بر دار شد امشب چه کنم؟

 

به کدامین گنه ام سوختن و در به دری ؟

لحظه ها زار تر از زار شد امشب چه کنم؟

 

بنویسم به شبی درد دل از سنگ صبور

همزبان دفتر و خودکار شد امشب چه کنم؟

 

جواد الماسی



چشم سیه، چشم، ویرانه، پروانه، دیوانه، عشق، عاشق

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد